Algemene voorwaarden
We zijn geschrokken van recente ontwikkelingen, en helaas lijkt het gebrek aan ernst tegenover onze kapsters bij KnipperZ toe te nemen. Momenteel voelt het allesbehalve prettig. Om deze kwestie serieus aan te pakken, zullen we onze algemene voorwaarden strenger hanteren.
Een afspraak maken
Als je een afspraak wilt maken met een van onze topstylisten, juichen we dat toe. Vanaf 1 maart vragen we echter bij elke gemaakte afspraak, zowel telefonisch als via WhatsApp, een aanbetaling van € 50,-.
Zodra deze aanbetaling binnen 3 dagen is voldaan, noteren we de afspraak in onze agenda en heten we je van harte welkom in onze prachtige kapsalon.
Bij niet-voldoen aan de aanbetaling wordt de afspraak niet genoteerd.
Lees alsjeblieft zorgvuldig onze algemene voorwaarden door, die we samen met het betaalverzoek via WhatsApp zullen versturen. Het is van groot belang om deze door te nemen. Als de aanbetaling binnen de gestelde termijn is voldaan, verheugen we ons op je komst. Zo niet, dan wordt de afspraak geannuleerd.
Ziek, afspraak verzetten of afzeggen?
Natuurlijk begrijpen we dat er situaties kunnen zijn waarin je een afspraak moet verzetten. We vragen je vriendelijk om dit tijdig, minimaal 48 uur van tevoren, telefonisch aan ons door te geven.
Je kunt ons bereiken op ons algemene telefoonnummer 073-6129490 of stuur ons gerust een Whatsapp-bericht 06-28074047.
Bij annuleringen die te laat worden doorgegeven, zijn wij helaas genoodzaakt om 50% van de kosten van de behandeling in rekening te brengen, ook bij ziekte
In het geval van een No-Show, wanneer je zonder voorafgaande kennisgeving niet op komt dagen voor je afspraak, brengen wij 100% van de kosten van de behandeling in rekening.
Te laat komen!
Daarnaast willen we je verzoeken om op tijd te komen voor je afspraak. Mocht je onverhoopt wat vertraging oplopen, geef ons dan even een belletje. Als je meer dan 15 minuten te laat bent, kunnen we je helaas niet meer van dienst zijn. Dit is omdat we de volgende klant niet willen laten wachten.
In dit geval brengen we ook 100% van de kosten van de behandeling in rekening.
Bedankt voor je begrip en medewerking. We kijken ernaar uit om je van dienst te zijn.
Auteursrecht
KnipperZ is eigenaar van alle zelfgeschreven teksten zoals te vinden op de website www.knipperz.nl en op haar social media kanalen zoals Facebook en Instagram. Zonder nadrukkelijke toestemming van Femke Kurvers van KnipperZ is het niet mogelijk voor andere partijen om teksten over te nemen en KnipperZ zal zich dan ook beroepen op haar auteursrecht.
Portretrecht
KnipperZ is eigenaar van alle zelfgemaakte beelden zoals foto's die te vinden zijn op de website www.knipperz.nl en op haar social media kanalen zoals Facebook en Instagram. Zonder nadrukkelijke toestemming van Femke Kurvers van KnipperZ is het niet mogelijk voor andere partijen om foto's te gebruiken en KnipperZ zal zich dan ook beroepen op het portretrecht. Alle gefotografeerde personen hebben een vrijwaringsverklaring getekend en alleen KnipperZ kan schriftelijk toestemming gegeven om de beelden te gebruiken. Bij misbruik door andere partijen zullen wij dan ook genoodzaakt zijn om juridische stappen te ondernemen.
KnipperZ is aangesloten bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en werkt volgens de Algemene Voorwaarden Uiterlijke Verzorging.
Heb je een klacht waar je met ons niet uit komt, dan kun je bij De Geschillencommissie terecht. Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en een ondernemer op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd zijn.
Meer informatie en de Algemene Voorwaarden vindt u op: www.anko.nl/voorwaarden.
Een afspraak maken
Als je een afspraak wilt maken met een van onze topstylisten, juichen we dat toe. Vanaf 1 maart vragen we echter bij elke gemaakte afspraak, zowel telefonisch als via WhatsApp, een aanbetaling van € 50,-.
Zodra deze aanbetaling binnen 3 dagen is voldaan, noteren we de afspraak in onze agenda en heten we je van harte welkom in onze prachtige kapsalon.
Bij niet-voldoen aan de aanbetaling wordt de afspraak niet genoteerd.
Lees alsjeblieft zorgvuldig onze algemene voorwaarden door, die we samen met het betaalverzoek via WhatsApp zullen versturen. Het is van groot belang om deze door te nemen. Als de aanbetaling binnen de gestelde termijn is voldaan, verheugen we ons op je komst. Zo niet, dan wordt de afspraak geannuleerd.
Ziek, afspraak verzetten of afzeggen?
Natuurlijk begrijpen we dat er situaties kunnen zijn waarin je een afspraak moet verzetten. We vragen je vriendelijk om dit tijdig, minimaal 48 uur van tevoren, telefonisch aan ons door te geven.
Je kunt ons bereiken op ons algemene telefoonnummer 073-6129490 of stuur ons gerust een Whatsapp-bericht 06-28074047.
Bij annuleringen die te laat worden doorgegeven, zijn wij helaas genoodzaakt om 50% van de kosten van de behandeling in rekening te brengen, ook bij ziekte
In het geval van een No-Show, wanneer je zonder voorafgaande kennisgeving niet op komt dagen voor je afspraak, brengen wij 100% van de kosten van de behandeling in rekening.
Te laat komen!
Daarnaast willen we je verzoeken om op tijd te komen voor je afspraak. Mocht je onverhoopt wat vertraging oplopen, geef ons dan even een belletje. Als je meer dan 15 minuten te laat bent, kunnen we je helaas niet meer van dienst zijn. Dit is omdat we de volgende klant niet willen laten wachten.
In dit geval brengen we ook 100% van de kosten van de behandeling in rekening.
Bedankt voor je begrip en medewerking. We kijken ernaar uit om je van dienst te zijn.
Auteursrecht
KnipperZ is eigenaar van alle zelfgeschreven teksten zoals te vinden op de website www.knipperz.nl en op haar social media kanalen zoals Facebook en Instagram. Zonder nadrukkelijke toestemming van Femke Kurvers van KnipperZ is het niet mogelijk voor andere partijen om teksten over te nemen en KnipperZ zal zich dan ook beroepen op haar auteursrecht.
Portretrecht
KnipperZ is eigenaar van alle zelfgemaakte beelden zoals foto's die te vinden zijn op de website www.knipperz.nl en op haar social media kanalen zoals Facebook en Instagram. Zonder nadrukkelijke toestemming van Femke Kurvers van KnipperZ is het niet mogelijk voor andere partijen om foto's te gebruiken en KnipperZ zal zich dan ook beroepen op het portretrecht. Alle gefotografeerde personen hebben een vrijwaringsverklaring getekend en alleen KnipperZ kan schriftelijk toestemming gegeven om de beelden te gebruiken. Bij misbruik door andere partijen zullen wij dan ook genoodzaakt zijn om juridische stappen te ondernemen.
KnipperZ is aangesloten bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) en werkt volgens de Algemene Voorwaarden Uiterlijke Verzorging.
Heb je een klacht waar je met ons niet uit komt, dan kun je bij De Geschillencommissie terecht. Het doel van deze commissie is om geschillen tussen consumenten en een ondernemer op een goede, snelle en eenvoudige manier op te lossen. De Geschillencommissie is erkend door de overheid waardoor een betrouwbare procedure en objectieve beslissingen gewaarborgd zijn.
Meer informatie en de Algemene Voorwaarden vindt u op: www.anko.nl/voorwaarden.
Onze reviews
Na mijn eerste diagnose schrok ik van hoeveel verstopte haarzakjes ik had en had veel last van mijn hoofdhuid ( droog , veel schilfers / roos , haaruitval en jeuk ) Na de headspa behandeling merkte ik al direct dat mijn hoofdhuid schoon aanvoelde. Ik kreeg als advies om de kylklos libera shampoo te gebruiken. En wauw na 1 maand merk ik al zo veel verschil ! . En na mijn 2de headspa behandeling zag ik inderdaad dat het heel erg veel geholpen heeft . Ik durf eindelijk mijn haar los te dragen en heb bijna geen haaruitval, jeuk en roos/schilfers meer. De headspa behandeling is zeker een behandeling die ik in mijn routine ga houden. Naast de enorme fijne ontspanning die het geeft is het dus echt een goede behandeling voor mijn type hoofdhuid ! En de meiden zijn ook nog eens heel aardig :) kortom top salon, top behandeling en een top team.
Zeer tevreden klant
Zeer tevreden klant
Super fijne salon en altijd goede ervaringen. Het is altijd een lange zit, maar daarna super blij met het resultaat! Geven een goed en deskundig advies.
Maria
Maria